کولر گازی جی پلاس اینورتر

کولر گازی جی پلاس اینورتر

می‌توان گفت یکی از نیاز‌ها و دغدغه‌های اصلی انسان‌ها در تمامی ادوار برطرف شدن حس گرمایش و سرمایش آن‌ها بوده است. که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بوجود آمدن دستگاه‌ها و لوازم فوق پیشرفته مانند کولر‌های گازی، این نیاز برطرف شده است. حال امروز در این مقاله قرار است باهم نکات و سؤالات رایج و مهم درباره کولر گازی جی پلاس اینورتر را مورد نقد و بررسی قرار بدهیم و اطلاعات کاملی را درباره این محصول بدست‌آوریم پس در ادامه همراه ما باشید.
بطور کلی برند جی پلاس G Plus زیر مجموعه شرکت گلدیران می‌باشد. این شرکت در سال ۱۳۹۷ اولین محصولات خود را با نام این برند روانه بازار کرد. که با توجه به کیفیت و طول عمر محصولات استقبال خوبی از برند جی پلاس شد. تا به امروز که این برند با افزایش سطح کیفیت و تولید انواع لوازم خانگی توانسته است یکی از برند‌های معروف و مطرح بین اثر کاربران شود و در کار خود موفق بوده است. حال به تازگی برند جی پلاس در زمینه تولید کولرگازی‌های اینورتر فعالیتش را شروع کرده است. که در بخش‌های بعدی مقاله نکات و موضوعات مهم را باهم بررسی خواهیم کرد.

کولر گازی جی پلاس اینورتر

فهرست مطالب

• کیفیت و ویژگی‌های کولر گازی جی پلاس
• مصرف برق کولر گازی جی پلاس اینورتر چقدر می‌باشد؟
• مزایا و معایب کولر گازی جی پلاس اینورتر

کیفیت و ویژگی‌های کولر گازی جی پلاس اینورتر

در ابتدا باید بگوییم که کولر گازی جی پلاس اینورتر دارای تکنولوژی روز دنیا می‌باشد. به همین دلیل، محصول ویژگی‌های متنوعی دارد که باعث شده است نظر اکثر کاربران را به خود جلب کند.
این کولر دارای مدل‌های متفاوت و گوناگونی می‌باشد که پرفروش‌ترین مدل آن‌ها کولر گازی جی پلاس مدل ۱۲۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ می‌باشد.

۱. میتوانیم اولین ویژگی این محصول را ضمانتنامه و گارانتی پس از فروش این محصول دانست. که تمامی قطعات دستگاه دارای ۱۸ ماه گارانتی می‌باشند و کاربران می‌توانند با خیالی آسوده و راحت محصول را خریداری کنند.

۲. از ویژگی بعدی این محصول می‌توانیم به داشتن کمپرسور‌های روتاری بسیار پیشرفته و هوشمند اشاره کنیم. که این امکان را به دستگاه می‌دهد تا در صورت تشخیص هوای سرد محیط، بطور خودکار خاموش شود و انرژی و برق کمتری مصرف کند.

۳. کولر گازی جی پلاس اینورتر دارای سطح مصرف انرژی رده A می‌باشد که باعث می‌شود در مصرف انرژی و برق به مقدار زیادی صرفه‌جویی شود.

۴. این محصول علاوه بر داشتن سیستم سرمایشی، دارای سیستم گرمایشی هم می‌باشد. که یکی از مطرح‌ترین دلایل خرید اکثر کاربران این ویژگی می‌باشد. چرا که در تمامی فصول می‌توان از دستگاه هم در جهت سرمایش و هم گرمایش استفاده کرد.

۵. آخرین ویژگی طبق نظر اکثر کاربرانی که این محصول را تهیه کرده‌اند می‌تواند بالا بودن کیفیت تمامی قطعات استفاده شده در دستگاه باشد. که این ویژگی باعث بالا بودن طول عمر دستگاه می‌شود.

مصرف برق کولر گازی جی پلاس اینورتر چقدر می‌باشد؟

قطعاً یکی از پارامتر‌ها و مسائل مهمی که اکثر کاربران قبل از خرید کولر گازی به فکر آن هستند، میزان مصرف انرژی آن دستگاه می‌باشد. چرا که اگر مصرف انرژی دستگاه بالا باشد، هزینه برق بیشتری برای کاربر ایجاد می‌کند.
حال بطور کلی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز دنیا امروزه با تولید شدن کولر گازی‌های مدل اینورتر مصرف انرژی و برق محیط بطور چشم‌گیری کاهش پیدا کرده است. اما باز هم مصرف انرژی و برق دستگاه شما به عوامل مختلفی بستگی دارد.
برای مثال ممکن است شما در جنوب کشور یعنی در مکانی زندگی کنید که درجه هوا بسیار بالا می‌باشد. کولر گازی برای سرد کردن محیط اطراف قطعاً باید مدت زمان بیشتری نسبت به مکان‌های دیگری که هوا معتدل است، کار کند. به همین دلیل مصرف انرژی و برق بالاتری در این شرایط دارد.
و یا ممکن است فردی با توجه به علاقه شخصی خودش در طول روز دستگاه را کامل روشن بگذارد و آن را خاموش نکند، در این شرایط هم قطعاً مصرف برق بالا می‌باشد. بنابراین بطور خلاصه بخواهیم بگوییم مصرف انرژی و برق کولر گازی جی پلاس اینورتر از آنجایی که مدل دستگاه اینورتر می‌باشد و دارای برچسب مصرف انرژی A+ است. بسیار کمتر از مدل‌ها و کولر گازی‌های دیگر می‌باشد اما باز هم با توجه به شرایط هر فردی که چطور و به چه نحوی از دستگاه استفاده می‌کند، مقدار مصرف برق متغیر می‌باشد.

مزایا و معایب کولر گازی جی پلاسی اینورتر

از مزایای این مدل کولر گازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• موتور اینورتر ( که باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و برق می‌شود )
• برچسب مصرف انرژی A+
• کم صدا
• طراحی ساده و زیبا
• چرخش به چار سمت مختلف
• فیلتر ضد آلرژی ( جهت افرادی که حساسیت دارند )
• سیستم گرمایشی
• پرده‌های طلایی ( جهت کنترل مسیر باد )
از معایب کولر گازی جی پلاس اینورتر هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• نصب دستگاه کمی دشوار می‌باشد
• در برخی از دستگاه‌ها ممکن است هنگام فعالیت نویز و صدای خش تولید کند ( که با تعمیر رفع می‌شود )
• بهتر است هر چند وقت یکبار سرویس و تمیز شود
• مقداری قیمت محصول بالا می‌باشد ( که با توجه به نوسانات و تورم در کشور عادی است )

نتیجه‌گیری

امروز در مقاله کولر گازی جی پلاس اینورتر موضوعات مختلفی را در کنار هم بررسی کردیم. برای مثال متوجه شدیم ویژگی‌های اصلی این مدل کولر گازی‌ها به چه صورتی می‌باشند. و اطلاعات کاملی درباره میزان مصرف برق و انرژی این دستگاه بدست آوردیم. و در آخر مزایا و معایب کولر گازی جی پلاس اینورتر را مورد بررسی قرار دادیم. ممنونیم که تا آخر مقاله همراه ما بودید‌امیدواریم اطلاعات مفیدی را بدست آورده باشید.
سؤالات متداول درباره کولر گازی جی پلاس اینورتر

نسبت به قیمتی که دستگاه دارد کیفیت آن خوبه؟

بطور کلی تمامی محصولات و کولر گازی‌های برند جی پلاس از قطعات با کیفیتی برخوردار می‌باشند که می‌توان گفت نسبت به قیمت کیفیت عالی دارند.

چرا کولر گازی جی پلاس اینورتر بخریم؟

چرا که این مدل‌ها دارای موتور و کمپرسور‌های اینورتر می‌باشند که مصرف برق و انرژی را بسیار کاهش می‌دهند. و علاوه بر آن کیفیت و طول عمر بالایی دارند.

کولر گازی 9000 جی پلاس Gplus مدل GAC-HF09TQ1

کولر گازی 18000 هزار جی پلاس Gplus مدل GAC-HF18TQ1

کولر گازی 24000 هزار جی پلاس Gplus مدل GAC-HF24TQ3C

کولر گازی 30000 هزار جی پلاس Gplus مدل GAC-HF30VT3C

کولر گازی 36000 هزار جی پلاس Gplus مدل GAC-HF36VT3C