کولر گازی تی سی ال


کولر گازی تی سی ال TCL

کولر گازی تی سی ال TCL: کولرگازی یکی از الزامات هر خانه‌ای در فصول گرم سال است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی کولر گازی تی سی ال و ویژگی‌های این برند بپردازیم. بنابراین اگر قصد خرید کولر گازی تی سی ال را دارید، در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با ویژگی‌های این برند باکیفیت آشنا شوید.

کولر گازی TCL ساخت کجاست؟

کولرگازی TCL یکی از قدیمی‌ترین کولر‌های گازی است. برند TCL که در ابتدا با نام TTK شناخته می‌شد؛ بیش از صد سال پیش در کشور ژاپن متولد شد. این برند نه تنها تولید‌کننده کولر گازی است؛ بلکه به عنوان یکی از غول‌های تولید‌کننده لوازم خانگی دیگر نیز شناخته می‌شود. کولر گازی تی سی ال ساخت یک کمپانی چند ملیتی است که امروزه کارخانه‌ها و خط تولید آن در کشور‌های چین و ویتنام در حال تولید محصول هستند. این غول چینی، کولر‌های گازی با کیفیت و پر قدرتی را تولید می‌کند. اگر به دنبال خرید کولرگازی باکیفیت و پرقدرتی هستید؛ پیشنهاد بسیاری از فروشندگان خرید کولر گازی تی سی ال است. این برند ویژگی‌هایی که دارد انتخاب آن را از هر جهت به خریدی هوشمندانه تبدیل می‌کند.
انواع کولر گازی تی سی ال بر اساس ظرفیت هوادهی
یکی از ویژگی‌هایی که در زمان خرید کولر گازی مورد توجه قرار می‌گیرد، ظرفیت هوادهی کولر‌های گازی است. ظرفیت هوادهی در واقع همان قدرت خنک کنندگی دستگاه‌های سرمایی و تهویه هوا است. کولر گازی تی سی ال، دارای ظرفیت‌های متفاوتی است که عبارتند از:

کولر گازی 9000 هزار  تی سی ال

کولرگازی تی سی ال 12000 هزار

کولر گازی TCL  هزار 18000 تی سی ال

کولر گازی 24000 هزار تی سی ال

کولر گازی 32000 هزار TCL

کولر گازی تی سی ال ۳۶ هزار

همچنین کولر‌های تی سی ال دارای دو نوع اینورتر و غیراینورتر است. اگر قصد خرید کولر گازی TCL را برای مکان‌های کوچک دارید، ظرفیت‌های ۹ تا ۱۲ هزار انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود. کولر تی سی ال، این قدرت را دارد تا در کمترین زمان محیط را به درجه سرمای مورد نظر شما برساند.

ویژگی‌های کولر گازی تی سی ال

از جمله ویژگی‌هایی که سبب می‌شود تا انتخاب شما درمورد خرید کولر گازی تی سی ال به یک انتخاب و خرید هوشمندانه تبدیل شود، ویژگی‌هایی است که کولر‌های گازی این برند با خود به همراه دارند. برخی از مهمترین ویژگی‌های این محصول عبارتند از:
• کولر گازی تی سی ال خدمات پس از فروش گسترده‌ای دارد
• دسترسی آسان به قطعات در صورتی بروز مشکلات فنی؛ با توجه به اینکه مبدا این برند کشور چین است، امکان تهیه آسان قطعات کولر گازی TCL حتی درصورت تحریم بازار لوازم برقی نیز وجود دارد.

• قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه نسبت به سایر برند‌های موجود
• ظرفیت هوادهی و قدرت بالا
• ماندگاری و طول عمر بالای کولر گازی TCL نسبت به سایر برند‌ها
• مصرف انرژی فوق‌العاده کم که در کاهش هزینه‌های برق بسیار مهم است
• طراحی جدید و مدرن
• تولید صدای بسیار محدود و پایین نسبت به سایر کولر‌های گازی

قیمت کولر گازی تی سی ال TCL

کولر گازی تی سی ال، یکی از قدیمی‌ترین و البته با کیفیت‌ترین محصولات در دسته‌بندی سیستم‌های سرمایشی است. به علت ویژگی‌های مناسب این محصول، انتخاب و خرید کولر گازی TCL به یکی از اولین گزینه‌های مشتریان تبدیل شده است. با این حال عده‌ای درمورد قیمت کولر گازی TCL کمی دغدغه و نگرانی دارند. قیمت محصولات برند TCL در مقایسه با رقبای آلمانی و اروپایی خود بسیار مقرون به صرفه و کمتر است. قیمت کولر گازی تی سی ال با توجه ظرفیت هوادهی و یا نوع کولر انتخابی شما (ایستاده یا دیواری و یا پنجره‌ای) متفاوت خواهد بود. با این حال اگر ابعاد محیط مورد نظر شما متوسط بوده و بودجه محدودی برای خرید کولر گازی دارید، پیشنهاد می‌کنیم کولر گازی TCL با ظرفیت ۹۰۰۰ را خریداری کنید.

خرید کولر گازی TCL تی سی ال

برند TCL یکی از برند‌های چینی است که در ایران نیز نمایندگی‌های فروش محصولات آن و به ویژه کولر گازی تی سی ال وجود دارد. اگر قصد خرید کولر گازی TCL را دارید، می‌توانید به یکی از دو روش خرید حضوری و یا آنلاین اقدام به ثبت سفارش کنید. جهت خرید حضوری کولر گازی TCL می‌توانید به فروشگاه‌ها و یا نمایندگی‌های تی سی ال در ایران مراجعه کنید. اما اگر نمایندگی این برند در شهر شما وجود ندارد، کافی است به فروشگاه وب سایت ما مراجعه کرده و به راحتی با مطالعه ویژگی‌های انواع کولر گازی تی سی ال، مناسب‌ترین محصول را خریداری کرده و در کمترین زمان تحویل بگیرید. در وب سایت فروشگاه کلیه اطلاعات اعم از ظاهری و فنی کولر گازی تی سی ال و نیز قیمت این محصول درج شده است.