این ماه خرید جهیزیه ارزونتره!

خرید جهیزیه و کمک به زوج‌های جوان برای شروع زندگی، از آن رسم‌های دوست داشتنی و پر از افتخار ما ایرانی‌هاست، البته تا جایی که به چشم و هم چشمی و اذیت خانواده‌ها منجر نشود! برای حمایت و کمک به این رسم و سنت حسنه، فروشگاه اینترنتی یـزدکالا تخفیف‌های جذابی روی خرید جهیزیه و معرفی پکیج‌های مختلف برای زوج‌های جوان پیش بینی کرده، که خرید جهیزیه رو ارزونتر و ‌دلچسب‌تر می‌کنه.

اما مسئله اول در مقوله خرید لوازم خانگی، پرسش یک سوال بزرگ از خودتونه، اینکه من به چه کالایی نیاز دارم؟ جواب این سوال باعث میشه از خریدهای احساسی، بدون برنامه ، گرون قیمت و بلااستفاده خودداری کنید. البته ما جواب کامل این سوال رو داخل یه مقاله مجزا با عنوان « مثل یک حرفه‌ای خرید کنید! » داده‌ایم و توصیه میکنیم قبل از هر تصمیمی برای خرید لوازم خانگی، حتما اون رو مطالعه کنید. اینجا مطالعه کنید

  

از تخفیفات جذاب یـزدکالا استفاده کنید

وجود تخفیف‌های جذاب روی تمام دسته‌های کالایی، از جمله تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی، لوازم برقی آشپزخانه و... باعث میشه در فاکتور نهایی مبلغ بسیار قابل توجه و درشتی از فاکتور شما شامل تخفیف بشه، که قطعا برای شروع یک زندگی جدید خیلی می‌تونه کمک کننده باشه. همون کالا، همون برند، همون گارانتی، همون خدمات ولی با قیمتی که شگفت‌زده‌تون میکنه!

  

از پکیج‌های جهیزیه پیشنهادی یزدکالا استفاده کنید

تیم کارشناسی یـزدکالا باتوجه به تجربه بیش از 30 ساله در زمینه لوازم خانگی، با توجه به انواع نیازها و درنظر گرفتن فاکتورهایی مثل قیمت تمام شده، تعداد اقلام مورد نیاز، اشراف و شناخت نسبت به برندهای مختلف و نقاط ضعف و قدرت آنها، نیازهای یک زندگی تازه، پیش بینی نیازهای آینده یک زوج جوان مانند میهمانی‌های متعدد و رسومات بعد از ازدواج، تولد نوزاد و... کالاهایی را در قالب پکیج جمع آوری کرده‌اند که قطعا علاوه‌بر قیمت مناسب تا سالهای متمادی نیازهای شما رو هم پاسخ بده.

  

با مـا مشورت کنید

ما فروشنده یک برند، یک دسته کالایی یا بنک دار نیستیم، و مجموعه عظیمی از کالاهای لوازم خانگی را برای عرضه در اختیار داریم، تقریبا هر چیزی که شما نیاز دارید یا بخواهید! پس بدون نگرانی از اینکه بخاطر سود بیشتر، شما را بسمت کالا یا برند خاصی هدایت کنیم، می‌توانید با شماره‌گیری تلفن 03536298000 از کارشناسان ما بصورت رایگان مشاوره بگیرید؛ نیازها، بودجه و شرایط پرداخت خود را مطرح کنید و بهترین کالای ممکن برای نیاز شما، با کمترین قیمت و بهترین شرایط را دریافت کنید.